4 Mart 2013 Pazartesi

ağustos

Bana o gün güzel sesinle söylediğin şarkının hangisi olduğunu hatırlamasam da diğer şarkıları hatırlıyorum.
Yolda, kuzenimden Çınar'a inerken söylediğin,çok sevdiğim ama bir türlü devamını hatırlayamadığım..
Ne güzeldin,hatırladıkça derin bir iç çekiyorum. Kırılacak bebekmişim gibi tutuşun,uzun uzun bakışın,
derdini anlatacak kelime arayışın..
Beraber yürüdüğümüz kaldırım taşlarının her biri şenlikte gibiydi sanki. Michael Jackson'ın Billie Jean
klibindeki gibi biz yürüdükçe ışıldıyorlardı sanki. Hava olması gerektiği kadar sıcak, Ay en güzel olduğu
 zamanki  kadar  büyüktü. Şehrin akşamdan kalmaymış gibi halsiz soluğu bile gülümsüyordu sanki.
Sanki yine rüyamda
kelebek
oluyordum.Sen de yemyeşil bir ağaç. Senin gidemeyeceğini bildiğimden değil, en güzelinin sen olduğunu
bildiğimden geliyordum sana. Kanatlarımda güneşten kopmuş çiğ taneleri, kuş tüyünden
daha narin ,sana uçuyordum. Biraz çocukça aceleci,belki sevilmekten şaşkın..

Sarı saçlı bel boyundaki çocuk haylazlığın illa ki gözlerine vuruyordu.Kaçamıyordun. Boncuk bakışların
sokağa çıkmak için sabırsızlanıyordu sanki elindeki salçalı ekmekle. 
Sen güzele bakmıyordun ,güzel bakıyordun.Baktığın şey güzel oluyordu. Üstü başı dökülen ne varsa senin
bakışın değince peri kızına dönüşüyordu.Dokunsam yıkılacak harabeler saraylara, küskün ağaçlar yemyeşil
ormanlara dönüyordu. Nadasa bıraktığım tüm topraklarım seninle yeşeriyor şimdi.. Asla'larımı evde bırakıp
belki'lerle suluyorum köklerini.

Ve kargalar için içimde duran korkuluk.. Kovdum yeşilliğimden. 
Serin gölgeliğime ancak kelebekler geliyor şimdi. Deli mavi kırlangıçlar, utangaç sinekkuşları bazen..
Bakarsın bir ağaç dikeriz, gölge verir zamanı gelince. Altında dinleniriz..
Ben sana masallar anlatırım, sen dizimde uyursun. Güneşte parlar yine kirpiklerinin ucu..
Mesela bulutlar da gelir sonra.En sevdiğinden..Turuncu..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder